PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Data: 2005-10-20 15:12:39
    Temat: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:13757$43576920$53f487c2$10881@nfa1.news-service
    .com...

    > kiedyś znałem takiego jednego. Pewnego dnia po prostu przestał
    > przychodzić do pracy. Zdaje się że skończył w jakimś zamkniętym
    > zakładzie czy pod opieką rodziny - słyszałem tylko plotki.

    Tak się zastanawiam, jak częste są takie przypadki. Kiedyś, na fali
    fascynacji delphi, klepałem kod przez kilka dni z rzędu, prawie wcale w tym
    czasie nie śpiąc. Hobby szybko się skończyło, kiedy po tych paru dniach
    poszedłem grać z kumplami w kosza. Zamiast piłki, szukałem u nich argumentów
    funkcji. Kto wie, jak blisko świra było...

    Jednego programistę - schizofrenika znam z opowieści. Czasem uaktualniam
    znajomej informacje na zrobionej przez niego stronie www. Jest cała
    utrzymana w fiolecie - często wybieranym przez schizofreników kolorze.

    Ktoś się orientuje, jak często informatycy zapadają na choroby psychiczne? I
    czy ma to związek np. z poziomem abstrakcyjności ich zajęcia?

    pozdr.
    m.