PracaGrupypl.praca.dyskusjeinterview w Siemens › Re: interview w Siemens
  • Data: 2005-01-29 20:40:25
    Temat: Re: interview w Siemens
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Jan 2005 13:41:45 +0100, "LupoAlberto"
    <l...@f...adres.pl> wrote:

    >Ja osobiscie jestem przeciwnikiem testów na rozmowie kwalifikacyjnej.
    >Nawet super fachowcy w stresie moga wypasc slabo :-)

    no... nie wiem... chyba po prostu nie mam zdania... w sumie proste te
    zadanka byly - a na dwoch i tak sie wylozylem - niby proste, ale z
    takimi "kruczkami" - no i w te kruczki wpadlem - inna sprawa, ze
    piszac kod latwo bym to wylapal przy pierwszej sesji z debuggerem...
    no ale taki test...

    tak swoja droga - te "papierowe" testy to dla mnie tragedia... to byl
    drugi jaki w zyciu robilem - pierwszy wyszedl mi kiepsko chociaz mnie
    przyjeli... eh... takie zycie...

    >Na etapie rozmowy moim zdaniem powinno sie chyba jednak
    >wierzyc na slowo potencjalnym kandydatom ze cos umieja
    >jesli tak napisali w CV.

    hm... zaaplikowalem tez na jedno takie stanowisko, gdzie absolutnym
    wymaganiem bylo co najmniej 18 miesiecy kodowania na jakims RTOS
    itd... z mojego CV wynikalo, ze nie mam ani 5 miesiecy ciaglego
    kodowania na takowym (ani tez zadnym innym)...

    ale nic - firma sie odzywa telefonicznie - pani mnie pyta o jakies tam
    sprawy no i ja jej w pewnym momencie mowie, ze tymagane bylo 18
    miesiecy takiego a takiego kodowania, i mowie, ze takiego
    doswiadczenia nie mam - a ona mi mowi, ze przeciez jak mam mniej to
    nie jest problem - po czym mowi, ze wysle mi maila z konkretnymi
    punktami do ktorych mam sie ustosunkowac i opisac swoje doswiadczenia
    na teym polu... no i co czytam w punkcie 1?

    1. absolutnie wymagane: co najmniej 18 miesiecy pracy na podobnym
    stanowisku ;-) eh... ;-)

    a - no i przekonuje mnie, zebym cos tam napisal - mimo, ze czytam to
    ogloszenie 5 razy i po prostu "odpadam w przedbiegach" bo nie mam
    tego, czego szukaja...