PracaGrupypl.praca.dyskusjeinterview w Siemens › Re: interview w Siemens
  • Data: 2005-01-31 23:51:29
    Temat: Re: interview w Siemens
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba zwariowales.
    > Kolesie wypisuja w cv takie bzdury, ze czasem kopara opada po przeczytaniu
    > wypelnionego testu.

    Takie CV ladują w śmieciach i po problemie...

    > Bedac w pracy spotykasz sie z roznymi problemami, m.in. stres.
    > IMHO dobry zawodnik poradzi sobie z problemem w skrajnie trudnej
    sytuacji -
    > - to swiadczy o jego potencjale.

    Albo o szczęściu lub jego braku. Równie dobrze w ten sam sposób można
    można odsiać "geniusza" z jakimiś super pomysłami.

    > Rozwiazujac cienko test z Javy po prostu pokazales, ze Java nie jest Twoja
    > mocna strona, to wszystko - jestes lepszy w czyms innym.

    Bo taka jest prawda... i wcale nie mam o to żalu
    (no może tylko trochę o to że nie dali mi szansy :-) ).
    W moim przypadku akurat test nie był jakiś strasznie
    "podchwytliwy".

    Lupo