PracaGrupypl.praca.dyskusjeinterview w Siemens › Re: interview w Siemens
  • Data: 2005-01-30 09:28:14
    Temat: Re: interview w Siemens
    Od: karol kluska <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Jan 2005 00:11:45 +0100, "LupoAlberto"
    <l...@f...adres.pl> wrote:

    >Ja maj?c pó? roku doswiadczenia zawodowego dosta?em si?
    >do du?ego projektu gdzie w og?oszeniu by?y wymagane
    >conajmniej 2 lata :-) (ale nie mieli odpowiednich kandydatów
    >w wystarczaj?cej ilo?ci - wi?c przyj?li i tych z mniejszym sta?em).
    >I chyba nie ?a?uj? :-).

    no - spoko - tylko jak ja w ogloszeniu widze:

    absolutne wymaganie 18 miesiecy przy klepaniu w tym czy tym - a ja
    doswiadczenia zawodowego to mam wiecej, ale akurat klepania w tym i
    tym to akurat jedynie miesiac? to co mam zrobic? przeciez sam jestem
    swiadom tego, ze nie umiem jeszcze kuuuuuupy rzeczy zrobic - tej
    wlasnie kupy, ktora potrafi zrobic ktos po 18 miesiacach klepania w
    tej konkretnej dziedzinie... eh... no takie zycie... zaaplikowalem i
    tak dalej - ale nigdy nie sciemnialem i nie mam zamiaru teraz
    sciemniac...