PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk w supermarketacch › Re: informatyk w supermarketacch
  • Data: 2003-09-24 14:29:54
    Temat: Re: informatyk w supermarketacch
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy z niego kpisz, ale ja uważam, ze dyrektor dobrze zrobił, że dał im
    jakiekolwiek
    > zajęcie, aby tylko nie siedzieli na próżno.
    > Nie byłoby to opłacalne, gdy stawka godzinowa "informatyka" w supermarkecie była
    wielokrotnie wyższa
    > od osoby przyjetej do przylepiania nalepek. Wszyscy przecież wiemy, że s?
    porównywalne.

    Wlasnie nie bylo. A pilki do koszykowki maja taka fakture, ze te nalepki
    poodklejaly sie po 10 minutach. Dlatego po naklejeniu kilkudziesieciu
    stwierdzilem ze to nie ma sensu i poszedlem sie wyplakac. Dostalem
    zdrowy opiernicz za nic ;) Tak nawiasem mowiac, ten dyrektor to
    Andrzej K. aktualny szef Selgrosa w Krakowie.