PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - Green Card - Niemcy › Re: informatyk - Green Card - Niemcy
  • Data: 2002-01-31 09:34:24
    Temat: Re: informatyk - Green Card - Niemcy
    Od: kingram <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Slavo wrote:

    <ciach - duzo bylo i tresciwie>

    > nie wiem, ja mam bez limitu, ogranicza mnie tylko wiza na 5lat

    > staraj si?, staraj a jak sie dobrze postarasz, to mo?e si? spotkamy na jakim
    > browcu z mnichem na ok?adce (fyi: ulubione kingrama)
    >
    > viele gluck, slavo

    No, no Slavo....
    Przekleimy ten poscik gdzie trzeba, copy i w paste go... ;o) (mam na
    mysli portal i merytorycznie spokojne odpowiedzi)

    No to wiesz dlaczego niemcy tak dobrze stoja? No, bo brac
    koscielno-klasztorna zamiast sie pier.... zajmowac - browar warzy i
    dziatki Bogu posluszne nim raczy...
    ;o))

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"