PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp... › Re: ile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp...
  • Data: 2005-05-23 18:44:32
    Temat: Re: ile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp...
    Od: "jarekg" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skoro tak sie pieknie mowi,
    wawa, wdrozenia, nie bralem duzo bo to byly po prostu wypady na boku biorac
    pod uwage ze jestem na etacie, ale jesli juz to 100 zl. za godzine, i nawet
    nie pozwalam marudzic. Zaprzestalem jakis czas temu, przyczyna ? Calkiem
    prosta. Po wdrozeniu przez jakis czas musisz byc pod telefonem gdyby akurat
    cos klient potrzebowal, a powiedz mi jak to sobie wyobrazasz kiedy miedzy 8
    a 16 pracujesz ? To wrecz niemozliwe, pracujac na pelny etat takiej kasy nie
    masz cos sie spodziewac ale to wlasnie jest sprawa ryzyka - majac etat o
    wiele nizsze, czasami masz okazje do wiekszej kasy czasami nie, zalezy jak
    jestes dobry i to nie tylko w IT, ale wogole bedac jednoczesnie wlasnym
    handlowcem.
    Jak jestes dobry w obu funkcjach gratuluje.

    no i pozdrawiam
    Jarek