PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp... › Re: ile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp...
  • Data: 2005-05-23 20:02:03
    Temat: Re: ile zarabia wdrożeniowiec - Subiekt, Symfonia itp...
    Od: Adam <k...@p...gf> szukaj wiadomości tego autora

    jarekg napisał(a):
    > skoro tak sie pieknie mowi,
    > wawa, wdrozenia, nie bralem duzo bo to byly po prostu wypady na boku biorac
    > pod uwage ze jestem na etacie, ale jesli juz to 100 zl. za godzine, i nawet
    > nie pozwalam marudzic.
    :)

    Zaprzestalem jakis czas temu, przyczyna ? Calkiem
    > prosta. Po wdrozeniu przez jakis czas musisz byc pod telefonem gdyby akurat
    > cos klient potrzebowal, a powiedz mi jak to sobie wyobrazasz kiedy miedzy 8
    > a 16 pracujesz ?
    ja mowie o sobie, pozatym nie ma czegos takiego jak 24 na dobe, chyba
    jasne ze jak robisz 10 wdrozen to nie mozesz byc wszedzie, akurat jesli
    chodzi o etat to zalezy jak on wyglada ;>
    Jesli klient czegos potrzebuje to chyba jasne ze jade i kasuje dalsza
    mamone, tak jak z samochodem co paresetek km musisz wlac paliwo bo nie
    pojedzie.

    To wrecz niemozliwe, pracujac na pelny etat takiej kasy nie
    > masz cos sie spodziewac ale to wlasnie jest sprawa ryzyka - majac etat o
    > wiele nizsze, czasami masz okazje do wiekszej kasy czasami nie, zalezy jak
    > jestes dobry i to nie tylko w IT, ale wogole bedac jednoczesnie wlasnym
    > handlowcem.
    :>

    > Jak jestes dobry w obu funkcjach gratuluje.
    no przecie reklama jest czyms relatywnie prostym, pozatym klient
    przyciaga klienta... na upartego zatrudniasz roznosiciela ulotek, prasa,
    banery... itp.