PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-08 09:39:46
    Temat: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: m...@p...pl (maik) szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller napisał(-a):

    > tobie sie naprawde wydaje, ze przecietny amerykanski programista
    > podejmuje decyzje o tym, gdzie sie zatrudnic, na podstawie tego, czy
    > mu przyslali potwierdzenie otrzymania CV?

    Mi nie chodzi o to, że ludzie będą wybierali miejsce swojego
    zatrudnienia na podstawie tego, czy im ktoś przysłał
    potwierdzenie czy nie. Chodzi mi o sytuację, w której Cię nie
    zatrudniają. Jeżeli Cię nie zatrudnią ale Ci przyślą jakąś
    odpowiedź (potwierdzenie, że otrzmali dokumenty itp.) to
    podejrzewam, że będziesz miała lepsze zdanie o ich firmie.

    Powtarzam: ie chodzi o to, że ludzie będą wybierali miejsce swojego
    zatrudnienia na podstawie tego, czy im ktoś przysłał
    potwierdzenie czy nie.
    Chodzi o kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Potencjalny
    kandydat do pracy, jest również potencjalnym klientem firmy.

    > no wiec najwyrazniej wsrod potentatow na rynku firm komputerowych w
    > USA jak i programistow taki problem nie istnieje.

    A ja parę lat temu dostałem taki list z odpowiedzią od firmy z
    branży komputerowej. Polskiej firmy.

    > piec lat tu zyje, obracam sie w srodowisku programistow i
    > najrozniejszych adminow, i informatykow i ani razu nie slyszalam, zeby
    > ktos w ogole sobie tym glowe zawracal czy zwracal na to uwage.

    Informatycy to nie spece od kształtowania wizerunku. Według mnie
    osoby zajmujące się PR, kształtowaniem wizerunku powinny
    proponować takie rozwiązania. Rolą informatyka byłoby ewentualnie
    przygotowanie autorespondera itp. (jeżeli inni nie mogliby sobie
    z tym poradzić).

    Pozdrawiam,
    --
    maik