PracaGrupypl.praca.dyskusjeile mozna zarobic (w pewnych warunkach)? › Re: ile mozna zarobic (w pewnych warunkach)?
  • Data: 2003-01-03 10:27:25
    Temat: Re: ile mozna zarobic (w pewnych warunkach)?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lajkonik" <l...@l...de> wrote in message
    news:av3n37$blu7s$1@ID-135118.news.dfncis.de...
    <cut>
    > No i nie powiem spodziewalem sie takiej odpowiedzi. Argumentow brak to
    > powiedzmy - "nie masz pojecia o rynku pracy w Polsce, raich Cie
    rozpiescil".

    Jaaaasne, ot taka erystyka z mojej strony.

    > Alez mam pojecie, jeszcze pare miesiecy temu pracowalem w Polsce, prace
    > mialem stabilna, dobrze platna, oferty dostawalem, takze z Warszawy, ale
    nie
    > za 3kPLN bo za te pieniadze w zyciu bym sie do tego miasta nie
    > przeprowadzil.

    Pogratulowac. Widac jestes lepszy ode mnie albo umiesz sie lepiej sprzedac,
    albo masz
    kontakty albo wszystko na raz.

    >Co gorsza powiem Ci ze pracujac zdalnie w Polsce oprocz mojej
    > pracy w "raichu" zarabiam wlasnie te "symboliczne" 3k dodatkowo na
    miesiac,
    > ktore sobie odkladam na piwo z kolegami. Nie chce sie klocic kto lepiej
    zna
    > rynek pracy w Polsce i kto potrafi byc na nim nawet nie siedzac w Polsce
    > bardziej konkurencyjny.

    Jeszcze raz - pogratulowac. Ja znam z kolei sporo fachowcow na bezrobociu
    albo na kiepskich posadach - mlodych przebojowych i duuuzo lepszych ode
    mnie.
    Dziwne, nie? Znam tez takich ktorzy chca zmienic prace i tez nie moga.
    Jestes najwyrazniej wyjatkiem potwierdzajacym regule.

    > Ps. A co Cie trzyma w Polsce, uczucia patriotyczne czy moze brak ofert
    pracy
    > za granica?
    Lenistwo. Ja nie szukalem pracy za granica, i na razie nie zamierzam. Tu mam
    prace,
    i tu mi dobrze - jak bedzie zle, to wyjade:)
    pozdr
    /p