PracaGrupypl.praca.dyskusjeile kasy w szkole policealnej CD... › Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
  • Data: 2006-04-12 07:26:46
    Temat: Re: ile kasy w szkole policealnej CD...
    Od: croppek1 <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kkk napisał(a):
    > witam
    > chciałam startować na grafika, ale nie mam w tym profesjonalnego
    > doświadczenia
    > ale za to są umiejętności, mam pomysły i zastatanaiwm się czy nie psoatwić
    > na tworzenie grafiki do www
    >
    > mętlik w głowie...
    > pozdr.
    > Katarynka

    Dobrych grafików jest jak na lekarstwo, za to pelno ludzi którym się
    wydaje ze są bogami kodu. Idź w stronę grafiki jeśli masz talent,
    popracuj nad portfolio, prace powinnaś szybko znaleźć, a jak nie to
    możesz nawiązać współprace z kilkoma firmami od webdesignu, jak jestes
    dobra to na pewno sie uda.