PracaGrupypl.praca.dyskusjehorizon - praca w call centre › Re: horizon - praca w call centre
  • Data: 2006-08-05 11:22:34
    Temat: Re: horizon - praca w call centre
    Od: Ixnski <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam,
    > mam podobne wątpliwości ...
    > jestem po rekrutacji. Zaproponowano mi wyjazd na 11 sierpnia. Trochę
    > szybko...
    > Może stąd te wątpliwości. Firma Ventura istnieje (jest
    > zarejestrowana w ang. odpowiedniku naszego KRS pod nr 05131669), ale
    > tak na prawdę to nie uspokaja. Ucieszy mnie jakakolwiek informacja na
    > temat pracy w call center w Venturze (organizowanej przez Horizont R.).
    > Pozdrawiam

    Ventura istnieje (naprawdę są częścią Next, trochę o
    nich pisze w necie np. że zawarli kontrakt na 7 mln
    z Cable & Wireless to chyba raczej dość solidna firma).
    Tylko co z horizon? Nawet nie znalazłem czy mają certyfikat
    na nasz rynek pracy, jakie są warunki, na ile zawierają umowę...

    Współpracował ktoś kiedyś z tym biurem?