PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
  • Data: 2009-01-10 01:43:33
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darnok" napisał:
    > Jak sie mozna zamieniac to jest okej.
    > Poza tym zawsze mozna prace zmienic ;-) Com i ja uczynil.

    na niepracowanie nie kazdy może sobie pozwolić, niestety:O(
    ale chodzi o coś innego, skoro godziny pracy sie celowo miesza na różne pory
    dnia w przeciągu tygodnia (nie wiem jaki jest tego aktyczny cel) i na
    dodatek graik jest ustalany głównie odgórnie to przecież jest to faktyczne
    [pozostawanie do dyspozycji pracfodawcy 24h/7, czyli zgodnie z kodeksem
    pracy powinny być tak opłącane, bo ja to widzę tak ze oczekuje się od
    pracownika dyspozycyjności większej niż etat a płacić sie chce jak za
    etat:O(