PracaGrupypl.praca.dyskusjedyspozycyjność w pracy? › Re: dyspozycyjność w pracy?
  • Data: 2009-01-08 20:25:54
    Temat: Re: dyspozycyjność w pracy?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:gk59je$sks$4@news.wp.pl, *gargamel* wrote:
    > witam,
    >
    > natknąłem się na oertę pracy pewnego skośnookiego pracodawcy i cuś
    > takeigo mnie zaniepokoiło: mianowicie zmianowy syustem pracy (to
    > żaden problem) poroblem w tym że pracodawca ustala sobie grafik dla
    > pracowników siakoś tak dziwnie że pracuje sie część dni na rano,
    > część na popołudnie a część na nocki, oczywiście pora pracy dla mnie
    > nie jest zadnym problemem, ale niestałość tej pory:O(

    To dosc normalny tryb i czesto praktykowany - grafik i rotacja zmian
    tygodniowa.
    Pracowalem tak i powiem ze to dosc wygodne, bo o ile jeszcze sie mozna
    zamieniac to juz w ogole masz duuuzo czasu zeby sobie pozalatwiac swoje
    sprawy w ciagu dnia w swoim wolnym czasie - kiedy cala reszta swiata
    pracuje.
    Troche niestety zycie towarzyskie na tym cierpi - ale to tez sie da
    pogodzic.

    > ja oczywiscie mówgbym z chęcią pracować na same nocki nawet, ale

    Powiem ci szczerze ze na poczatku ciagnalem non stop tylko poranna zmiane i
    po miesiacu wymieklem.
    Lepiej jednak sie czasami wyspac ;-)
    To samo z nockami, po kilku dniach sie czlowiek przestawia na odwrotny tryb
    (spi w dzien, pracuje w nocy) i tez na dluzsza mete mi sie nie podobalo to.

    Rotacja jest calkiem w porzadku. No ale ja nie bylem zainteresowany
    szukaniem innej pracy w trakcie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."