PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat - zmieniac prace czy nie ? › Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
  • Data: 2005-01-05 21:11:58
    Temat: Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    Od: "Adam" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    > Musicie mi pomoc bo sam juz nie wiem - z jednej strony bardzo chce a z
    > drugiej sie boje.
    > Obecnie pracuje i mam propozycje zmiany pracy. I tak:
    > obecnie - praca za 1300 brutto (raczej bez szans na duze podwyzki - no
    >maks do 1500 brutto), malo rozwojowa, ale gwarantujaca dlugie
    >zatrudnienie, 8 godz dziennie, wolne soboty i niedziele, niezbyt meczaca,
    bezstresowa, w
    > super atmosferze i z super ludzmi.ta na ktora moge zmienic - praca za 2500
    do 3000 brutto na stanowisku
> [...]

    no tak..to zalezy na czym Ci najbardziej zalezy. Ja wlasnie zmienilem prace
    (w poprzedniej pracowalem 2 lata) na mniej platna ale za to bardziej
    rozwojowa. Jestem bardzo zadowolony. Ja jestem kawalerem, przed 30 i w pracy
    jak narazie stawiam przede wszystkim na rozwoj i zadowolenie z pracy (bardzo
    szeroko rozumiane - to nie tylko pieniadze,ale rowniez usmiech na twarzy
    przy porannym wstawaniu z lozka). Dla mnie jak narazie nie jest wazne to,czy
    zapewni mi dlugie zatrudnienie (5 lat to bardzo dlugo;)...A wiec moja rada:
    zmieniac:)

    Pozdrawiam
    Adam