PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat - zmieniac prace czy nie ? › Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
  • Data: 2005-01-06 12:20:49
    Temat: Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz sam nie wiem, bo z tej obecnej jestem bardzo zadowolony i chce w
    > niej zostac (rachunek plusow i minusow wychodzi na korzysc obecnej i to
    > bardzo), ale z drugiej strony, lubie prace na kierowniczych stanowiskach
    no
    > i zarobki 2x takie jak w obecnej.
    > Z kolei w obecnej pracy moge pracowac jeszcze bardzo dlugo, a firma
    powoli,
    > ale sie rozwija.

    Ja bym nie zmienial. tego co masz nie da sie przeliczyc na pieniadze
    (naprawde). Jako kierownik w markece bedziesz sie musial uzerac z ludzmi
    ibyc wobec nich reprezentatem firmy podejmujac czesto zachowania wbrew
    sobie. Na zakonczenie dostaniesz tak samo w dupe (jesli nie mocniej) ja ci
    ktorym sam musiales nieraz przylozyc.

    Z tego co piszesz to nie jest tak ze tylko kasa i poza nia klapki na oczy.
    Jezeli mam racje to ja bym nie zmienial.
    --
    Jackare
    Bytom