PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat - zmieniac prace czy nie ? › Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
  • Data: 2005-01-06 15:54:37
    Temat: Re: dylemat - zmieniac prace czy nie ?
    Od: Pajączek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mo" <l...@g...nie-smiec> napisał w wiadomości
    news:crjbg4$h24$1@inews.gazeta.pl...
    > Ktoś (JackEK, a któżby!) wyklepał:

    > Weź pod uwagę, że 2x takie zarobki, ale też 2x godziny pracy i 2(n)x
    > więcej stresu... Na Twoim miejscu rozważyłabym to pod kątem własnych
    > oczekiwań, długofalowych planów rozwoju, ambicji, odporności na stres.
    > Skoro lubisz pracę na kierowniczych stanowiskach (wiesz, czy Ci się
    > zdaje?) to z tym ostatnim nie powinno być problemu. Pozostaje do
    > rozważenia: atmosfera czy kariera?

    Popieram obie wypowiedzi. Inna sprawa: wiesz jaka jest rotacja w
    supermarketach? Kumpel zmienił pracę (miał niezłą, w dobrej atmosferze,
    średniopłatną pracę za to stabilną-wiedział, że będzie tam pracował dopóki
    sam nie zrezygnuje) na pracę w markecie-pensja prawie podwójna, ale
    niestety drugiej umowy z nim nie przedłużyli-trafił się krewny i znajomy
    królika z dyrekcji a kolega na bruk. Nie mówię już o stresie jaki tam
    przeżywał.

    pozdr