PracaGrupypl.praca.dyskusjedostep do zawodu adwokata › Re: dostep do zawodu adwokata
  • Data: 2002-05-17 10:48:23
    Temat: Re: dostep do zawodu adwokata
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Stachlewski napisał:
    (...)

    > A jeśli będzie to robiła bezpłatnie?

    Proszę bardzo. Rynek zweryfikuje.

    (...)

    > Jednakże ja uważam, że za nieposiadanie takich certyfikatów
    > i uprawianie danego zawodu, nie powinny grozić żadne prawne
    > konsekwencje.

    Problemem nie są prawne konsekwencje lecz dostęp do koryta, który jest
    limitowany w przypadku braku odpowiednich namaszczeń.

    > Taką kontrowersję powinien rozwiązać rynek,
    > a nie prawny przymus posiadania certyfikatu przez kucharzy.

    Rynek już ją rozwiązał - kucharz bez certyfikatu nie jest zatrudniany.
    Że co? Ze może sam mieć restaurację? Pewnie, że może, tylko wtedy, jak
    ktoś wykorkuje, to będzie miał sprawę za nieumyślne spowodowanie
    śmierci. Ale to też da się załatwić rynkowo, np. łapówką.

    Dogbert