PracaGrupypl.praca.dyskusje??? doraźne zajęcie (dla programisty) ??? › Re: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
  • Data: 2005-01-06 13:45:39
    Temat: Re: ??? doraźne zajęcie (dla programisty) ???
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A mozesz napisac, o co chodzi z tym Twoim slabym zdrowiem? Tzn. jaki rodzaj
    > prac jest wykluczony? Masz na to grupe inwalidzka? Bo kwalifikacje wygladaja
    > tak, ze cos przyzwoitego w stolicy w zawodzie wyuczonym powinno sie dla
    > Ciebie znalezc bez wiekszych problemow. A jesli nie tam, to w np. Wroclawiu
    > na pewno (popyt na informatykow trwa).
    >
    > I.

    Nie mogę pracować w stresie ze względu na problemy mniej-więcej nerwicowe i
    kardiologiczne. Wskazana jest mi praca w nienormowanym czasie pracy, np. w
    domu. Pracując w firmie (stąd doświadczenie) byłem kilkanaście razy na
    zwolnieniach a dwa razy w szpitalu (tak działa na mnie stres - programiści
    pracują pod presją czasu).
    Dzięki za chęci. Proszę o pomoc, bo nie mam środków, a służba zdrowia robi co
    może żeby pomocy finansowej nie udzielić. Jako bezrobotny zarejestrować się nie
    mogę, bo wynajmuję mieszkanie, chociaż opłaty i podatek wszystko mi zabierają.
    R.