PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to jest legalne? › Re: czy to jest legalne?
    From: "slavs" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy to jest legalne?
    Date: Thu, 06 Nov 2003 23:12:39 GMT

    o stary, czysta teoria. w rzeczywistosci jest calkiem inaczej. przeciez
    teoretycznie mam y wolny rynek. dziala tu niewidzialna reka :wolnego rynku",
    i co?i gowno! nie ma rownowagi pomiedzy popytem a podaza, poniewaz jest cos
    pomiedzy, panstwo! to ono z tymi niedouczonymi obsrancami (czytaj poslami,
    senatoami itp) tak reguluje naszym rynkiem, ze pomimo wszystkich wypisanych
    problemow, mamy tak pojebana sytuacje. jestem za tym, aby byly otwarte
    markety w niedziele, ale do kurwy nedzy, za odpowiednia kase a nie za jebane
    600 czy 700 zeta miesiecznie. takze nie mozna pierdolic dalej tych smutow o
    tym czy powinno sie pracowac w niedziele.co do panstw z zachodu, bardziej
    deomkratycznych, zgadzam sie. ale np w usa pracujesz w niedziele, ale za
    wiksza kase i na wszystko cie stac. nie zastanawisz sie robiac zakupy, czy
    masz zaplacic 1$ za jebany katchup czy 1,5$, skoro zaraabiasz min
    kilkadziesiat dolcow dzienni!
    podsumowujac dyskusje ktora rozpetalem, wszystko zalezy od tego, w jakim
    stopniu mamy rozwiniete demokratycznie panstwo, kto rzadzi takim panstwem.
    jezeli sa to osoby odpowiedzialne, znajace podstawy ekonomii, nie ma takich
    przebojow jak w polsce. ale czego mozna sie spodziewac u nas, banda
    czerwonych skurwysynow uczacych sie jeszcze w moskwie, dorobkiewiczow, nie
    moze zdrowo zarzadzac polska.
    wkurwolem sie, ale juz koncze
    gorace pozdro dla MarcinaP