PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas reakcji dzialow HR › Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
  • From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czas reakcji dzialow HR - przyklad
    Date: Sun, 2 Jun 2002 14:10:27 +0200

    Użytkownik "CIA" napisal:

    > nie! patrz wyzej

    Czytalem :)

    > Na marginesie, najczesciej i najbardziej zenujacym
    > sposobem /z wyjatkiem wymienionych firm/ pozbycia sie
    > kandydata jest "Pana kwalifikacje nie spelniaja naszych
    > wymagan"

    A co w tym zlego jesli to prawda? Byl ktos lepszy wiec krotko i zwiezle
    informuja o tym.

    > dodam, ze to byla reakcja na moja aplikacje ot tak
    > wyslana do VW, bez zadnego zwiazku na oferowane
    > przez nich ogloszenia, czysta chec podjecia pracy u nich

    Zastanawiam sie jak wypada porownanie wielkosci dzialow HR firm zachodnich
    i tych polskich. To by moglo wiele wyjasnic...

    > TAK, ale nie mam podstaw byc tego pewien na 100%

    A w wielu firmach zaszedles na tyle daleko aby oplacalo im sie
    "indywidualnie Cie przeswietlic"? Bo symulacji chyba nie przeprowadza sie
    od razu na pierwszym spotkaniu gdy jest jeszcze wielu kandydatow? Byc moze
    w innych firmach na dalszych etapach rekrutacja zrobilaby na Tobie rownie
    dobre wrazenie. Masz porownanie?

    > niech szczezna polskie dzialy personalne

    :)

    pozdrawiam
    Greg