PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-09-28 23:57:12
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:an56bi$r94$14@news.onet.pl...

    > Świadczą o używaniu narzędzia bez wiedzy do czego ono służy. To ja
    > dziękuję, wolę kogoś, kto zrobi to, czego od niego oczekuję za pomocą
    > tego, co zna.

    Mysle, ze uzywajacy Worda wiedza, ze sluzy on do pisania tekstow.
    Jezeli zle formatuja to moze po prostu nie znaja zasad typografii ( ja tez
    np. nie znam za dobrze ), nie
    maja zmyslu artystycznego. itp. Co ma piernik do wiatraka ?

    > Tylko ja nie szukam programistów. Akurat w pracy u mnie nie można
    > opierać się na wymyślonych założeniach.

    Ten przyklad dalem, bo IMHO Twoje zalozenia zadnego sensu nie maja.

    --
    Jacek