PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-02 07:34:33
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    > ja rozumiem, ze LM w tresci, ale co zlego jest w _zalczniku_ CV.txt ?

    > a odpowiadajac na wczesniejsze pytania poprzednika moje przemyslenia:
    > - Enter naturalnie CR/LF
    > - formatuje spacjami a nie TABem, bo TAB czasem sie dziwnie drukuje
    > - bez PL literek, bo tez moze byc problem z wydrukowaniem

    Dziękuję, już widzę, że o formatowaniu tekstu jednak pojęcie masz
    niewielkie.

    > imho CV to powinien to byc dokument schludny, a wordowe
    > ,,bold i nie & italic i nie & podkreslenie i nie & 7 rozmiarow fontow''
    > sa po prostu obrzydliwe [imho imho]. oczywiscie ze mozna zrobic ladne
    > CV w Wordzie, tylko po co uzywac autobus z przyczepa do przemieszczenia
    > dwu piw na dystansie 14 metrow, jesli nie startuje sie na stanowisko kierowcy
    > autobusu?

    Tutaj się zgodzę w pełni.

    > a jak jeszcze ktos korzysta z fontu o zmiennej szerokosci (czyli praktycznie
    > zawsze jesli uzywa Worda) i nie potrafi wyjustowac/wytabelkowac wlasciwie
    > (TAB to kiepski pomysl, bo nieco inny font [a to norma miedzy roznymi
    > wersjami win] i ktorys TAB poleci ,,o jeden TAB za daleko''...)
    > tylko robi to spacja (czyli tak jak ja w txt :))) to mnie naprawde odrzuca...

    Akurat tabulator to bardzo dobra rzecz.

    > No i nie bez znaczenie jest to, ze CV.txt ma 3KB a nie 300 :>>>

    To fakt. szczególnie ostatnia moda, żeby wysyłać CV ze zdjęciem - to ma
    sens jeżeli pracodawca o to prosi, albo też praca polega na kontaktach
    bezposrednich z klientem.

    --