PracaGrupypl.praca.dyskusjecv i list motywacyjny a e-mail › Re: cv i list motywacyjny a e-mail
  • Data: 2002-10-01 21:31:34
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istotnie. Dlatego w treści maila.

    dlaczego?
    ja rozumiem, ze LM w tresci, ale co zlego jest w _zalczniku_ CV.txt ?

    a odpowiadajac na wczesniejsze pytania poprzednika moje przemyslenia:
    - Enter naturalnie CR/LF
    - formatuje spacjami a nie TABem, bo TAB czasem sie dziwnie drukuje
    - bez PL literek, bo tez moze byc problem z wydrukowaniem

    CV.txt jakie sobie przygotowalem wedle powyzszych zasad po wydrukowaniu
    na kazdej drukarce wyglada bardzo dobrze (inho, imho).
    Co wazne windows je otwiera notepadem (CR/LF i tu sie przydaje)
    i drukuje TEZ ladnie.
    Gorzej jak txt sie otworzy wordem, ale jak ktos ma worda do czytania
    txt to sam sobie winien ;-) - wszystkich zadowolic sie nie da
    w zaden sposob.
    imho CV to powinien to byc dokument schludny, a wordowe
    ,,bold i nie & italic i nie & podkreslenie i nie & 7 rozmiarow fontow''
    sa po prostu obrzydliwe [imho imho]. oczywiscie ze mozna zrobic ladne
    CV w Wordzie, tylko po co uzywac autobus z przyczepa do przemieszczenia
    dwu piw na dystansie 14 metrow, jesli nie startuje sie na stanowisko kierowcy
    autobusu?
    a jak jeszcze ktos korzysta z fontu o zmiennej szerokosci (czyli praktycznie
    zawsze jesli uzywa Worda) i nie potrafi wyjustowac/wytabelkowac wlasciwie
    (TAB to kiepski pomysl, bo nieco inny font [a to norma miedzy roznymi
    wersjami win] i ktorys TAB poleci ,,o jeden TAB za daleko''...)
    tylko robi to spacja (czyli tak jak ja w txt :))) to mnie naprawde odrzuca...

    No i nie bez znaczenie jest to, ze CV.txt ma 3KB a nie 300 :>>>

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek