PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-09 07:46:33
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał
    > [...]
    >
    > nie zaprzeczam. bedac w polsce bezrobotna nie bylam nigdy w
    > posredniaku sie zarejestrowac mimo tego ze zasilek mi przyslugiwal.

    a czwartego lipca pędzisz z flagą przez miasto ?
    ;-)

    > nie moja wina, ze niektorym sie to w glowie nie moze pomiescic.

    Po prostu nie jesteś wiarygodna, a nikt nie ma obowiązku Ci wierzyć.
    Bardziej możliwe jest natomiast inne wyjście - nie korzystałaś z takich
    praw, ponieważ Ci nie przysługiwały, ewentualnie z sobie tylko
    znanych powodów.
    Więc pliz, nie siej robinhoodowo-caritasowej propagandy wśród ludzi,
    ledwo zbierających na przeżycie.
    W imię czego to czynisz ?
    Dla poklasku, czy akceptacji ?