PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-09 12:03:28
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "Vetch" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał
    > [...]
    >
    > aha, nie masz juz argumentow to starasz sie mnie w dyskusji osmieszyc?

    Po pierwsze, nie wiem czy widzisz smutasie, że tam jest joke.

    Po drugie, wogóle nie zabierałem głosu na temat zasiłków,
    tylko wydaje mi się po prostu śmieszne, jak próbujesz
    wykreować siebie na bohaterkę, a tłum w podziwie ma ci,
    rozumiem, bić brawo :-)))

    Sorry, ale ludzie są już tu maksymalnie wyeksploatowani,
    jeśli chodzi o podatki i wszelkie należności ukryte, które
    oddajemy aparatowi ucisku, czyli Państwu.

    Tak więc, twoja postawa, niejako gloryfikująca ofiarność
    (w imię czego ?) i jakąś dziwną uczciwość na pokaz,
    ma być wzorem dla bezrobotnych ?

    Branie pieniędzy od państawa bezprawia, które się człowiekowi
    uczciwie należą, przestępstwem nie jest, a co więcej wstydzić się
    tego nie należy.

    Nie jest więc głupotą, albo wstydem "niezaradnego bezrobotnego"
    pobieranie zasiłku, jak próbujesz to w podtekście przekazać.
    Tą głupotą jest raczej właśnie niekorzystanie z przysługujących
    każdemu bezrobotnemu praw.

    > bardzo ladna demagogia.

    Próbujesz mnie zawstydzić ?
    Wesoły z ciebie ludek :-)