PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
  • Data: 2002-12-10 00:14:04
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TS wrote:

    > Cosik mi tu trochę nie pasuje.
    > Skoro kończy to kilku lub kilkunastu ludzi rocznie, a w prasie jest co
    > tydzień kilka ogłoszeń, to jakim cudem nie dostał jeszcze pracy. Może stawia
    > zbyt duże wymaganiam jak na początek.
    > No i w sposobach poszukiwania, brakowało mi składania ofert do firm (z
    > branży) niezależnie od tego, czy kogoś teraz szukają, czy nie. To nic nie
    > boli, a jak będą szukać, to może zaczną od przejrzenia "oczekujących" ofert.
    > Ja tak dostałem pierwszą pracę po studiach (choć nie do końca w moim
    > zawodzie).

    W ofertach i owszem szuka sie inzynierow, ale w odroznieniu od czesci
    innych ogloszen sa one glownie ukierunkowane na okreslone specjalizacje.
    Nie ma tam czegos takiego jak ogolnikowy warunek "wykształcenie wyższe",
    jest za to "wykształcenie wyższe techniczne elektroniczne". Nawet gdy
    szukaja handlowcow o takim wyksztalceniu tez przewaznie zada sie
    okreslonego kierunku studiow. Nie wspominam oczywiscie o zawodzie
    "inzynier sprzedazy".

    Jak szukal i czy bardzo szukal nie wiem - nie prowadze jego spraw.
    Podobno wysylal swoje zgloszenia na oferty.

    Natomiast wiem, ze moze byc jednym z Wielkiej rzeszy pracownikow, ktorzy
    beda tkwic u znienawidzonego pracodawcy (nie jest to pojecie
    socjalistyczne ale z zakresu relacji pracownika do pracodawcy i warunkow
    pracy) az trafi sie jakas suuuuper oferta albo znormalnieje rynek pracy.

    Flyer