PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sądzicie › Re: co sądzicie
  • Data: 2004-11-23 10:22:55
    Temat: Re: co sądzicie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: zbychu [Tue, 23 Nov 2004 08:54:22 +0100]:

    > wiesz co napisałem "tworzenie stron internetowych" a nie
    > znajomość HTML czy PHP a jak to robię to już moja sprawa
    > chyba się zgodzisz z tym

    A ja sie nie zgodze, bo potem polski Internet wyglada tak
    jak wyglada, firmy sie do niego zrazaja, wszystko dziala
    tylko pod IE (i to jak dobrze pojdzie) a strony firmowe
    prezentuja poziom sennego koszmarku a nie swiatowy.

    Dajac taka tfu, propozycje, zwyczajnie orzynasz klienta.

    Kira