PracaGrupypl.praca.dyskusjecarrfour - opinie › Re: carrfour - opinie
    From: robbi <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: carrfour - opinie
    Date: Wed, 22 Nov 2006 09:17:00 +0100

    badzio napisał(a):

    > Na podstawie moich doswiadczen w kontaktach z 'ochrona' w marketach to
    > dobrze rokujesz;p

    Hehehe ;)

    A serio - to chyba powoli sie te ochrony cywilizuja.
    Aczkolwiek zauwazylem pewna prawidlowosc - w Tesco ochroniarze reaguja
    znacznie bardziej nerwowo na pikanie bramki niz w oddalonym o 1500m
    Piotrze i Pawle - tutaj jak pika to ochroniarza z milym wyrazem twarzy
    podejdzie i poprosi zeby dac kasjerce perfum/
    czy_co_tam_ma_zabezpieczenie zeby jeszcze raz "rozbroila" i po sprawie.
    Czesto i gesto sa usmiechnieci i pogodni (serio - ja wiem ze to kloci
    sie ze stereotypem).
    W Tesco z kolei sa bardziej mrukliwi i ponuraccy ale juz nie rzucaja sie
    na kupujacych jak jakies sepy na padline.
    Slyszalem ostanio opinie ze takie roznice wynikaja po czesci z tego dla
    jakiej czesci spoleczenstwa jest sklep. PiP ma opinie sklepu dla "klasy
    sredniej" (cokolwiek ma to znaczyc) natomiast Tesca, Real'e i inne to
    dla szerokich mas (w domysle ze tu przychodza tez biedni ktorzy kradna w
    zwiazku z czym ochroniarze maja bardziej bojowe nastawienie).
    Jakkolwiek takie podzial na kasty i sklepy dla nich jest, jak dla mnie,
    dziwaczny, to roznica w poziomie obslugi (no i cen) jest zauwazalna.

    Swego czasu najbardziej buraczana i chamska ochrona byla w MediaMarkt w
    Poznanskim M1. Ostanio jak tam zawitalem - kompetentni i rzeczowi. Wiec
    chyba zmiany ida ogolnie na lepsze.

    A tak ogolnie - to taka praca ochroniarza IMHO malo ciekawa i przyjemna.

    --
    pzdr
    robbi