PracaGrupypl.praca.dyskusjeblaski i cienie bycia freelancerem... › Re: blaski i cienie bycia freelancerem...
  • Data: 2007-05-15 20:09:53
    Temat: Re: blaski i cienie bycia freelancerem...
    Od: Stachu <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > To fakt. Zdecydowana większość klientów przywiązuje wagę tylko do
    > terminów, które obowiązują wykonawcę. Ciekawe, co by było, gdybym np.
    > spóźnił się dwa tygodnie na szkolenie?

    Ostatnio po zrobieniu projektu czekałem na wypłatę znów za długo, ale
    jak uzgadniałem z klientem warunki, to już wymuszono na mnie obietnicę
    (raczej na zasadzie dżentelmeńskiej umowy), że w przypadku znalezienia
    błędu w programie usunę go maksymalnie w ciągu 4 dni - co mi nie w smak,
    bo obrona dyplomu niedługo, a poza tym nie lubię sobie blokować
    ewentualnych wojaży z powodu pracy:-)

    I gdzie tu sprawiedliwość? :-)

    Pozdrawiam
    Michał