PracaGrupypl.praca.dyskusjeblaski i cienie bycia freelancerem... › Re: blaski i cienie bycia freelancerem...
  • Data: 2007-05-15 20:23:52
    Temat: Re: blaski i cienie bycia freelancerem...
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Stachu napisał(a):
    > Ja jako biedny student(*) nie mam magicznego urządzenia jakim jest faks
    > więc preferowałem dotychczas pocztę ;-)
    Ja również :) Nie potrzebuję, bo szkolenia nie da się zrobić z dnia na
    dzień. Ale kiedy pracowałem na etacie w doradztwie personalnym,
    standardem było, że kiedy klientowi się spieszylo (z rozpoczęciem nowej
    rekrutacji zgodnie z umową ramową albo publikacją ogłoszenia), musiał
    wysłać fax - zlecenie.

    Mały hint: jeśli zaczynasz robotę a klient zwleka z umową, najlepiej w
    połowie przerwać żądając umowy. Działa reguła zaangażowania - klientowi
    trudniej się wycofać w połowie zlecenia niż na początku lub po
    zakończeniu. Na 90% pospieszy się z umową.

    > Z radiowej Trójki:
    >
    > * - "W akademiku jedliśmy bieda tosty - chleb podwędzony ze stołówki z
    > keczupem zapiekany na farelce".
    Ehhh. Chciałbym mieć takie wspomnienia :) Całe studia zapylałem w pracy
    jak maly samochodzik. Ale opłaciło się, bo potem było łatwiej z pracą.

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!