PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
    From: SenSei <y...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie
    Date: Sat, 25 Feb 2006 18:24:28 +0100

    Dnia 25 Feb 2006 14:09:57 +0100, d...@g...pl napisał(a):

    > Zmniejszy sie, zmniejszy. Coraz wiecej bezrobotnych wyjezdza za granice. Co roku
    > mlodzi koncza uczelnie- w Polsce sie nie przydadza, wiec wyjada na zachod. Kazdy
    > kto sadzi ze ten kto mial wyjechac- wyjechal myli sie. Wiec glowa do gory! :)

    MI sie wydaje osobiscie ze bezrobocie jest zawyzone. Znaczna ilosc osob
    pracuje w szarej strefie, ostatnio w jakims artykule czytalem, ze ci co
    wyjezdzaja na zachod dorywczo sa zarejestrowani jako bezrobotni wiec pewnie
    bezrobocie jest faktycznie nizsze. Do tego nalezy doliczyc bezrobocie
    dobrowolne, wiec moze jest troche lepiej jak to statystyki pokazuja.
    SenSei