PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-11-02 11:35:07
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bo1puh$3qg$2@news.onet.pl...

    > Maja zawyzone mniemanie o sobie, poniewaz:
    > a)na studiach platnych, wlasciciele robia im wode z mózgów mówiac na
    jakiej
    > wspanialej uczelni sie ksztalca.
    > b)na studiach platnych bazuja na renomie uczelni.
    > Potem mamy fantastycznie pewnych siebie informatyków czy ekonomistów.

    to dorosli ludzie, sami odpowiadaja za swoje zycie. Jesli sa na tyle
    nierozgarnieci,
    ze slepo biegna za stadem, ich sprawa. Ponoc sa inteligentni i umieja
    wyciagac wnioski.

    > ATSD: na co jest popyt?Jesli wiekszosc zajmie sie np. projektowaniem
    > aplikacji webowych, popyt przewyzszy podaz, co doprowadzi do spadku cen i
    > zarobków. Nie jest lekko prognozowac.

    czy Ty na pewno wiesz, co to jest popyt, a co podaz?

    > He, he. Bo niekiedy maja. Ale chyba to sie zmienia.To fragment ze strony
    > praca jednej z krakowskich firm:
    > "Nowi pracownicy dolacza do zespolu ***** po uprzednim szkoleniu, które
    > potrwa od 1 do 3 miesiecy (w zaleznosci od tego jak szybko kandydaci
    > zaadaptuja sie w srodowisku pracy firmy)." Wczesniej byly wymagania.
    Calkiem
    > sensowne, jesli chodzi o absolwentów. Przykro, mi. Kazda sensownie
    > prowadzona firma, przyjmujac do pracy "mlodego" musi go przeszkolic.

    Co innego przeszkolenie w zakresie uzywanych przez firme metod, konwencji,
    itp,
    a co innego nauka podstaw informatyki.

    pozdrawiam,

    glos