PracaGrupypl.praca.dyskusjea dzisiaj w moim miasteczku... › Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
  • Data: 2002-07-05 09:16:10
    Temat: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    > Z miłą chęcią nie będę kupował w hipermarketach jeżeli:
    > - na bazarach będzie czysto
    > - ceny będą porównywalne z cenami w hipermarketach
    > - bazary będą czynne do 21.00.

    Moja wypowiedź była właśnie krytyką tych , którzy prostestują przeciwko
    hipermarketom.
    Jak ktoś chce niech kupuje na bazarach, a jak ktoś woli inaczej - niech
    kupuje w hipermarketach.

    I nie można mówić, że jednego albo drugiego jest za dużo. No bo skoro ludzie
    chodzą i kupują tam, to znaczy że są potrzebne. O tym czy coś nie jest
    potrzebne zadecydują Ci, którzy korzystają z danego "przybytku" - kiedy
    przestaną z niego korzystać.