PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgłoszenie stowarzyszenia zwykłego › Re: Zgłoszenie stowarzyszenia zwykłego
  • Data: 2007-10-21 09:59:30
    Temat: Re: Zgłoszenie stowarzyszenia zwykłego
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomogloby, gdybys napisal, jakie stowarzyszenie chcesz rejestrowac i w
    > jakim celu. Chcesz miec fajna wizytowke prezesa stowarzyszenia do
    > wywierania wrazenia na ludziach czy chcesz realnie prowadzic jakas
    > dzialalnosc? Stowarzyszenia zwykle sa dosc ograniczone i jesli chcesz
    > prowadzic dzialalnosc na serio, to sie przyjrzyj stowarzyszeniom
    > rejestrowanym. 15 osob zebrac latwo, nie musza byc potem aktywne.

    1. Chcę mieć nie tyle wizytówkę, ile dobry wpis w CV, wspomagający
    dotychczasowe osiągnięcia. Ale motyw w sumie podobny.

    2. Mam pewne pomysły i spostrzeżenia na zarządzanie działem sprzedażowym
    w realiach dużej firmy - zastanawiam się nad sposobami ich publikacji
    tak, aby ta publikacja miała odpowiednio doniosły charakter. Myślę, że
    fundacja, stowarzyszenie, czy cokolwiek, będzie zawsze brane poważniej
    od osoby fizycznej bez doktoratu.

    > nie jest sprzeczne z prawem. (BTW, jesli chcesz szpanowac wizytowka, to
    > sama rejestracja stowarzyszenia to najmniejszy problem).

    A co jest większym problemem?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com