PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapytanie o Ster-Projekt S.A. › Re: Zapytanie o Ster-Projekt S.A.
  • Data: 2004-07-22 14:33:06
    Temat: Re: Zapytanie o Ster-Projekt S.A.
    Od: Muzzy <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Onyszko napisał:
    > Ja bym polecal przeczytanie ostatnich doniesien prasowych i gieldowych
    > na temat tej firmy

    Nie do końca satysfakcjonują mnie komunikaty prasowe i notowania
    giełdowe, bo do tych dotrzeć nie trudno, nawet średnio rozgarniętemu
    użytkownikowi komputera który wie co to jest Internet i wyszukiwarka.
    Tak jak napisałem w swoim pierwszym poście mnie interesują wypowiedzi
    ludzi którzy mają lub mieli osobisty kontakt z tą firmą - klienci,
    pracownicy(zarówno byli jak i obecni), stażyści etc. Jeszcze raz dzięki
    za ewentualne info, a nie porady rodem z "Kącika złamanych serc"
    Pozdrawiam
    Marcin