PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapotrzebowanie na prawdziwych informatykow › Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
  • Data: 2004-11-28 19:59:57
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Sporej ilosci z nich noz sie w kieszeni otwiera, gdy na jakiegos admina sie
    > mowi "informatyk" lub gdy ten admin mowi tak o sobie - bo w wiekszosci
    > przypadkow umiejetnosci, ktore sie okresla mianem adminowania, jest w stanie
    > opanowac srednio zdolny licealista ze smykalka techniczna.

    A prawdziwemu administratorowi lub komuś określanemu mianem inżyniera
    systemowego nóż się w kieszeni otwiera, jak średnio zdolny licealista ze
    smykałką techniczną określany jest jako "admin". Tak się składa, że
    jestem po studiach informatycznych i podobnie jak kilku moich kolegów z
    tychże studiów bynajmniej nie zamierzamy klepać kodu, więc zajmujemy się
    czymś nieco innym. I też czasami nam się nóż w kieszeni otwiera, jeśli
    pierwszy lepszy klepacz kodu określany jest mianem informatyka :-P

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl