PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapotrzebowanie na prawdziwych informatykow › Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
  • Data: 2004-11-28 20:14:33
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    Od: "Darek" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1byt1snvy76ho$.1aah3a8rq80zg$.dlg@40tude.net...
    > 28 Nov 2004 20:22:21 +0100, na pl.praca.dyskusje, DiP napisał(a):
    >
    > Mily post. Ja bym jednak nie przecenial wartosci studiow i studentow.
    > Niedawno byl watek o tym i tez sie wypowiadalem.
    >
    > Mysle ze dzis studia to kolejna z maszynek do robienia pieniedzy (na
    > studentach), zdecydowana wiekszosc uczy niewiele lub wcale.
    >
    > Mam kolezanke, najlepsza na roku, porafi naprawde niewiele. Nawet tych
    > kabelkow o ktorych piszesz nie przepnie, za to zrobi kalkulator juz w 5
    > jezykach programowania.
    > Zycze jej powodzenia na rynku jak bedzie robic aplikacje komercyjne.

    Teraz istotny stal sie nie tyle sam fakt studiowania tylko poziom uczelni,
    ktora sie konczy. Ja bym wiekszosci Wyzszych Szkol Czegos Tam i studiow
    zaocznych nie nazwal studiami, tylko jakims kursem. To sa, jak dobrze ujales
    maszynki do robienia pieniedzy. Wiedza studentow jest tam sprawa
    drugorzedna.
    Z kolei np. studenci informatyki UW raczej nie maja problemu ze
    znalezieniem pracy. Sa rozchwytywani jak cieple buleczki.