PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapotrzebowanie na prawdziwych informatykow › Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
  • Data: 2004-11-28 20:17:40
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > No wlasnie - to sie nazywa inzynier systemowy :)

    Śliskie założenie :)

    > "Admin" jest tak zdewaluowanym pojeciem, ze powazni ludzie na dobra sprawe
    > powinni go przestac uzywac.

    "Admin" to dość powszechny skrót od "Administrator" i teraz na szybko:

    - Microsoft Certified Systems Administrator
    - Citrix Certified Administrator
    - Check Point Certified Security Administrator

    Negatywny wydźwięk skrótu "Admin" niepotrzebnie zaczyna wchodzić na
    pojęcie "Administrator".

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl