PracaGrupypl.praca.dyskusjekłopoty z posiadania wyższego wykształcenia › Re: ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania wyższego wykształcenia
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ŻĄDAMY DOPŁAT DO MAGISTRÓW !!!! :P Re: kłopoty z posiadania
    wyższego wykształcenia
    Date: Thu, 23 Feb 2006 23:32:56 +0100

    Thu, 23 Feb 2006 21:09:33 +0100, użyszkodnik "yard"
    <y...@d...pl> napisał:

    > No widzisz, a ty dalej nie rozumiesz dlaczego brakuje personelu...

    nie widze zeby brakowało, gdyby brakowało to by stawiki za ich prace
    były zachęcające do podjęcia pracy na ich stanowiskach
    na razie to ja widze ze jest dokładnie odwrotnie, stawki za prace
    pielęgniarek są obraźliwie nieskie, czyli pielęgniarki w Polsce nie są
    potrzebne, jest ich nadmiar

    nie wystarczy powiedziec "pielęgniarek brakuje w Polsce" tak samo
    można powiedzieć że brakuje w Polsce z przeproszeniem profesjonalistek
    dla każdego potrzebującego bo jak nie ma żony a ma potrzeby to
    chciałby sobie ulżyć

    zapotrzebowanie na specjalistów w określonej branży dopóki nie jest
    wyrażone wymiernymi korzyściami finansowymi pozostaje jedynie pobożnym
    życzeniem

    --
    futszaK
    601061867