PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysokość mojego zasiłku dla bezrobotnych - czemu 368zł? › Re: Wysoko?ć mojego zasiłku dla bezrobotnych - czemu 368zł?
  • Data: 2005-08-05 15:01:46
    Temat: Re: Wysoko?ć mojego zasiłku dla bezrobotnych - czemu 368zł?
    Od: "Arek B." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne - w ciągu miesiąca mają obowiązek dać decyzję na piśmie z
    > pouczeniem o możliwości odwołania.

    Moja wina - gadam, że nie dostałem, a dostałem. Na piśmie, napisali nawet od
    którego dnia liczy się zasiłek. Tylko nie doczytałem wszystkiego. A dostałem
    pismo po niecałym miesiącu - jak poszedłem się pierwszy (i ostatni) raz
    odmeldować. A że podpisywałem kilka papierków, to nawet nie wiedziałem, że
    ten jest taki ważny ;) - i razem z innymi wylądował w szufladzie.

    Pozdrawiam
    Arek