PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie pracy. › Re: Wypowiedzenie pracy.
  • Data: 2003-06-14 23:45:22
    Temat: Re: Wypowiedzenie pracy.
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki. Sporo juz odnalazlem. Rozumiem ze jezeli mam umowe terminowa na czas
    okreslony (do 6 miesiecy) moge ja zerwac w kazdym momencie bez
    wypowiedzenia, a jezeli mam umowe terminowa na okres probny to dla okresu
    tej umowy do 2 tygodni okres wypowiedzenia wynosi 3 dni. Dobrze rozumuje?
    Jesli tak to czy wypowiedzenie obowiazuje 2 strony? Co mi grozi za
    niestawienie sie w pracy bez odpowiedniego wypowiedzenia?

    Przypomne tylko ze w sobote podpisalem umowe na 2 tygodnie i najchetniej bym
    sie nie pojawil juz od poniedzialku...

    Pozdrawiam G-roy.