PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykształecenie ? › Re: Wykszta^(3)ecenie ?
  • Data: 2002-04-10 08:42:05
    Temat: Re: Wykszta^(3)ecenie ?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bober, Grzegorz wrote:

    > (...)
    >
    > Napisać mozesz. Papier wszystko przyjmie...:))
    > Jednak zgodne z prawdą to nie bedzie zbytnio
    > (...)

    Wykształcenie "niepełne wyższe" oznacza, że przerwałeś studia z bliżej
    nieznanych przyczyn w chwili, która pozwala na stwierdzenie, że
    posiadasz wiedzę, ale wybrakowaną. Dużo lepsze jest stwierdzenie, że
    jeszcze studiujesz; po pierwsz jest to zgodne z prawdą, po drugie
    informujesz o fakcie, że nie jesteś do końca dyspozycyjny, którego to
    faktu zatajenie nie bywa zwykle mile widziane.

    z pozdrowieniami:

    Catbert