PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd do Londynu › Re: Wyjazd do Londynu
    From: "Matijaz" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd do Londynu
    Date: Tue, 8 Jun 2004 13:33:23 +0200

    Użytkownik "kamil51" <n...@s...mnie> napisał w wiadomości
    news:ca2old$glk$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    > w najbliższe wakacje mam zamiar wyjechać do Londynu. Wyjazd bylby prawie
    > calkowicie "na zywiol". Mieszkanie zalatwilbym przez internet. Chcialbym
    > tam znalezc jakas prace (w barze, na zmywaku etc), najlepiej chodzac po
    > miescie i sie pytajac. Podroz bylaby autokarem (z Orbisu czy cos;
    > jeszcze nie wiem dokladnie). Jako, ze mam dopiero 17 lat pojechalbym z
    > kolega.
    > Jak myslicie, czy takie cos przejdzie? Czy ktos mlody probowal juz
    > takiego czegos? Bez zadnych biur posrednictwa etc.

    Ja probowalem po pierwszym roku studiow mialem 19 lat (20 stuknela w
    Londynie). Ogolnie rozowo nie bylo (dorobic sie tam ciezko ;), ale wspominam
    wyjazd jako zajebista przygode (podroz stopem, rozbijanie namiotu w roznych
    dziwnych miejscach, noc pod chmurka idt.).

    Polecam raczej Szkocje albo najlepiej Irlandie. Na twoim miejscu
    sprobowalbym sie dostac do Edynburga, tam we wakacje mozna sie zalapac na
    fajna i niezbyt meczaca robote przy obsludze ruchu turystycznego albo w
    pizzeri. Londyn we wakacje jest zawalanony mlodymi ludzmi szukajacymi roboty
    + w tym roku ekstra kilkadziesiat tysiecy rodakow omamionych wizja zbicia
    kokosow. Jezeli chcesz koniecznie mieszkac w Londynie to musisz sie tam
    wybrac przed wakacjami lub po. I trzeba sie przyszykowac na dluzszy pobyt
    jezeli ma to miec sens (6-12mcy). O pracy wakacyjnej raczej bym zapomnial
    lub ewentualnie poszukal czegos in country side - przy zbiorach. Taka moja
    rada

    Pozdro
    Matijaz