PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosci + praca na etacie › Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
  • Data: 2005-03-15 21:11:26
    Temat: Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
    Od: "Robert K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kasiatoya" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d17i7a$sn1$1@inews.gazeta.pl...

    > pytanie moze i glupie ale jak to jest? czy pracodawce trzeba informowac o
    > zalozeniu dg? czy to samo wychodzi przy dopelnianiu formalnosci?

    mozesz prowadzic dg i pracodawca nie bedzie nic o tym wiedzial.
    to co zglaszasz do zus nie ma wplywu na to co pracodawca placi za Ciebie z
    tyt umowy o prace.

    jesli nie masz napisane w umowie ze nie mozesz prowadzic wlasnej dg /lub nie
    masz podpisanego tzw. ankesu lojalnosciowego/
    to od strony prawnej nie musisz informowac o tym pracodawcy.
    tylko widzisz w zyciu to roznie bywa.... . pewnie nieraz bedziesz musiala
    zadzwonic z pracy do ksiegowej lub odebrac tel od klienta,
    a w pracy to doslownie wszystko ma uszy, i nawet nie bedziesz swiadoma ilu
    wrednych i zawistnych ludzi Cie otacza (wiem to z autopsji)... .
    i potem sie zaczna niewygodne sytualcje, dociekliwosc pracownikow, dziwne
    spojrzenia szefa itp itd.
    Generlanie najlepiej miec jakas wymowke, np. ze musialas zarejestrwac dg bo
    siostra robi w domu koraliki z bursztynow i sprzedaje gdzies tam,
    a sama nie moze zarejestrowac dg bo np. jest oficerem FBI i tam nie mozna
    prowadzic wlasnej dg ;))

    generalne z pracodawca i pracownikami bedzie ciezko, ale mysle ze warto
    probowac...

    pozdr,
    Robert K.