PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosci + praca na etacie › Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
  • Data: 2005-03-16 20:17:56
    Temat: Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
    Od: "Robert K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kasiatoya" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d1a2pe$fnp$1@inews.gazeta.pl...

    > a to mam nastepne pytanie

    a to z mila checia, prosze bardzo ... :)

    > bo wlasnie musialam podpisac umowe o zakazie konkurencji
    > i w niej pracodawca zaznaczyl w jakich branzach nie moge dzialac na wlasna
    > reke itp.
    > to czy w takiej sytuacji prowadzac wlasna dg ale w zupelnie innej branzy
    > tzn. takiej ktorej nie ma w mojej umowie o zakazie k. to czy musze go
    > informowac o moich dzialaniavh poza firma?

    wszystko co napisze musisz potwierdzic w odpowiednich zrodlach!

    po pierwsze jesli masz napisane w jakich branzach nie mozesz prowadzic dg to
    znaczy
    ze mozesz zalozyc dg w innych niz tam wymienione.
    z reguly opis dzialalanosci firmy opiera sie na tzw PKD (klasyfikacja
    rodzajow dzialalnosci).
    jesli bedziesz miala PKD inne niz dzialalnosci wymienione w dok o zakazie
    konkurencji to wszystko OK.
    Jesli na przyklad nie masz w PKD napisane ze projektujesz wnetrza, a masz
    klienta i zlecenie,
    to wszystko rozbija sie o tytul jakim opisujesz fakture (daj znac na priv to
    powiem o co dokladnie chodzi).

    > jestem projektantem wnetrz (szumnie brzmi ale niewiele jak na razie z tego
    > wynika) i nie moge projektowac na boku wnetrz itp. ale czy musialabym
    > informowac pracodawce gdybym chciala projektowac np. ubrania albo zajac
    sie
    > jakimis graficznymi rzeczami?

    nie wiem dokladnie, ale wez pod uwage jedna rzecz:
    jesli prawnie jest OK a pracodawca sie dowie (a moze nawet nie koniecznie
    zrozumie do konca
    jaka jest roznica) to nie bedzie OK .
    a moze ktos z b. bliskiej rodziny zarejestruje dg (maz, siostra itp) i
    bedzie tylko papierki podpisywal.

    > pozdrawiam
    > kasiatoya (co bardzo chcialaby zalozyc wlasna dg ale sie boi...)

    nie ma sie czego bac. jak sie juz zacznie to nigdy sie nie chce wraca do
    pracy u kogos.
    polecam !!! :)

    pozdr,
    Robert K.