PracaGrupypl.praca.dyskusjeWitam Panstwa i o Rade Prosze :) › Re: Witam Panstwa i o Rade Prosze :)
    From: "Rafał" <k...@g...ox.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Witam Panstwa i o Rade Prosze :)
    Date: Fri, 14 Mar 2003 11:06:39 +0100
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    Pewnego dnia, a bylo to w Thu, 13 Mar 2003 23:00:06 +0100, pewien robak
    napisał/a:

    > Dobrywieczor! Na poczatku chcialbym sie przedstawic; jestem Bartek
    > chodze do VIIPLO w Krakowie i wlasnie w tym roku pisze mature. Do
    > napisania tego postu sklonila mnie obawa przed moja przyszloscia...

    Hej.
    Po liceum, masz tylko jeden wybór:
    - bezrobocie (ew. wojsko);
    - studia.
    Jeśli byś wybierał to drugie to proszę Cię, abyś przede wszystkim
    wybierał to co lubisz, czym się interesujesz, a NIE tym, na co jest
    trend(!!!). Trendy znikają, a osoba w danym światku, która znalazła
    się przypadkiem bo był trend, nie będzie miała odpowiedniego zaparcia
    w pracy w przyszłości na stanowisku.
    I nie kieruj sie:
    - "bo Ala poszła na ten kierunek",
    - "bo Gucio opowiadał, że ma dobrą pracę"
    - "bo średni student po tym kierunku zarabia co najmniej xxxx a nawet
    xxxxx PLN"
    - "bo dają dyplom BLEBLE i BLUBLU"

    Ważne jest, to co Ty chcesz, czym Ty się interesujesz. Od pracy która
    nikogo nie interesuje, są ludzie z podstawówką. (np.: kopanie rowów)

    Pozdrawiam (powodzenia na egzaminach)
    Rafał