PracaGrupypl.praca.dyskusjeWitam Panstwa i o Rade Prosze :) › Re: Witam Panstwa i o Rade Prosze :)
    From: "Slimor" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Witam Panstwa i o Rade Prosze :)
    Date: Fri, 14 Mar 2003 00:45:56 +0100

    studia... tak studia... mam z nimi nie maly problem poniewaz nie
    > jestem "z powolania lemkarzem" i jak wiele osob w moim wieku caly czas
    waham
    > sie nad kierunkiem ktory powinienem wybrac...

    Polecam jak juz wybrales szkole sprawdzic jaki kierunk by cie interesowal
    (nie, byla praca po nim) wybiez sobie to co uwazasz za ciekawe potem
    zobaczyc jakie beda przedmioty, sprawdzic ktore cie beda interesowac,
    wybirasz potem ten kierunek ktory ma najwiecej ciekawych przedmiotow.
    Nie oplaca sie isc na intratne kierunki, chcesz sie meczyc przez 5 lat uczac
    sie tego czego nie lubisz , to nie ma sensu, jezeli masz wybor to wybiez to
    co cie interesuje bedziesz mogl dobrze studiowac. To jest 5lat. I z praca
    nigdy nie wiadomo co ci sie trafi, okaze sie ze bedzie gdzies wolne miejsce
    i nie bedziesz wybrzydzal. Nigdy nie wiadomo w jakiej profesji beda wolne
    miejsca za 5lat i nikt tego nie przewidzi.

    slimor