PracaGrupypl.praca.dyskusjeWarszawa stawki godzinowe › Re: Warszawa stawki godzinowe
  • Data: 2012-04-26 09:47:19
    Temat: Re: Warszawa stawki godzinowe
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kochany absolwencie europeistyki stosowanej i marketingu
    > nikomuniepotrzebnego, czyżbyś nie dostał pracy w Biedronce, że taki jad
    > przez Ciebie przemawia?

    Dla mnie kazdy zatrudniający na smieciowe umowy, to kretacz, naciagacz i
    gownozjad. Gownozjad dlatego, że nie stac go na pracownikow. Jak go nie stac
    to niech sam robi.
    A takie ułomne zera jak ty - ktore godza się być dymanymi przez cwaniaczkow
    wlasnie przyczyniaja się do tego, że to pracodawca dyktuje warunki, a nie
    odwrotnie i dlatego, żyjemy w takim zasranym, biednym, chorym kraju.
    P.S. Praca w Biedronce nie jest dla każdego - pilnuj lepiej swojego stopnia
    na śmieciarze - zawsze to 100 złotych ekstra z butelek do pensji.