PracaGrupypl.praca.dyskusjeUstawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku? › Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
  • Data: 2013-03-19 11:19:32
    Temat: Re: Ustawowy wymóg podawania kwoty wynagrodzenia na oferowanym stanowisku?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-19, Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska> wrote:

    [...]

    > Dlaczego zakładasz, że ona nie jest konkurencyjna?

    Bo umiem myśleć.

    > Skąd wiesz, w jakiej walucie podałem ten "milion"?
    > Może to milion białoruskich kopiejek?

    A białoruskie kopiejki są walutą rozliczeniową w Polsce?

    > Skoro pracodawca jest taki tajemniczy, dlaczego ja muszę odkrywać
    > wszystkie karty? :) tez chciałem być "zabawny".

    A Ci nie wyszło.

    > Dodajmy, że rozpiętość płacowa jest w niektórych zawodach jest tak
    > szeroka, w dodatku uzależniona od wielu czynników, iż trudno jest
    > jednoznacznie ocenić nawet średnią (która bywa przekłamana).

    No i czego byś chciał? Czemu ktoś kto wyrabia się z zadaniem w 3h ma
    zarabiać tyle samo co osoba która te same zadanie robi w 6h? Płace
    zbliżone do siebie mogą funkcjonować w pracach taśmowych, nie wymagających
    kwalifikacji i dających się prosto unormować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl